Algemene- en leveringsvoorwaarden

Algemene- en leveringsvoorwaarden van All4gsm

Reparaties gebeuren vakkundig en klaar terwijl u wacht bij iPhone en Samsung
  •  Klaar terwijl u wacht
  • Uitgeroepen tot gezelligste winkel!
  •  Realistische prijzen
  •  2 maanden garantie
  • Officiële factuur
  • De koffie staat klaar
  • Gratis parkeren

Artikel 1: algemene- en leveringsvoorwaarden van All4gsm
All4gsm is een geregistreerd handelsnaam op KVK nummer 60262516
All4gsm
t.n.v. Adel Ali
Grotestraat 141
7471BN Goor
KvK-nummer: 60262516
BTW-nummer: NL231541259B02
IBAN-nummer: NL91 INGB 0006 6972 99
Betalingen worden gestort op rekeningnummer: NL91 INGB 0006 6972 99 t.n.v. All4gsm

Reparatieservice voorwaarden

Artikel 2: reparatieservice voorwaarden
Bij het ter reparatie aanbieden van uw toestel gaat u automatisch akkoord met onze algemene- en leveringsvoorwaarden. Reparaties worden geheel op uw eigen risico uitgevoerd. Vooral bij toestellen waar waterschade is. Met onze high-quality onderdelen staan wij in principe garant voor een uitstekende service. Wij repareren toestellen naar idee binnen een uur/anderhalf uur. Toestellen worden gerepareerd door een specialist met ruim 14 jaar ervaring. U ontvangt na een succesvolle reparatie 2 maanden garantie op de reparatie echter niet op de vervanging van het scherm. Zie voor meer info artikel 4. Naast dat wij hardware-problemen verhelpen zijn wij ook een servicepunt voor softwarematige problemen. Mogelijk kunnen er bestanden verloren gaan, als wij een software reparatie uitvoeren. Hiervoor zijn wij niet aansprakelijk. Voor meer informatie over onze reparatieservice voorwaarden kunt u ons telefonisch raadplegen.

Retourzending van uw aankoop

Artikel 3: retourzending van uw aankoop geldt allen voor nieuwe producten en niet voor 2e hands.
Alle artikelen kan je binnen 7 dagen na ontvangst zondemeer retourneren waarna u uw geld terug krijgt. Hierbij geldt echter nadrukkelijk dat de verzegeling/verpakking van de artikelen niet verbroken mag zijn en de artikelen in ongeschonden staat bij All4gsm worden afgeleverd. Indien dit aspect niet in acht wordt genomen kunnen wij de artikelen helaas niet terugnemen en de betaling niet ongedaan maken.
Je bent verplicht te controleren of de bij je thuis bezorgde artikelen voldoen aan de bestelling. Indien dit niet het geval is dan kan je dit binnen 7 dagen melden per e-mail aan All4gsm onder vermelding van het ordernummer en het artikelnummer, en een duidelijke uiteenzetting waarom het artikel niet voldoet. All4gsm zal het artikel vervangen of je betaling ongedaan maken.
In het uitzonderlijke geval dat je een artikel wordt toegezonden dat niet voldoet aan de bestelling dan behoudt All4gsm zich het recht voor het artikel te vervangen door een nieuw exemplaar of het betaalde bedrag te retourneren. All4gsm neemt de retourverzendkosten voor haar rekening.
 Uitsluitend bestellingen hoger dan €25,-
Indien je iets terug stuurt, volg dan deze stappen:
• Stuur een e-mail naar info@all4gsm.nl, zodat wij je zending verwachten.
• LET OP: Vermeld uw factuurnummer, besteldatum,  betalingsnummer en het artikelnummer.
• Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden.
• Vermeld op uw pakket: All4gsm / Afdeling Retourneren / Grotestraat 141 7471 BN Goor

Garantie op een reparatie

Artikel 4: 2 maanden garantie op een reparatie
Op iedere succesvol uitgevoerde reparatie ontvangt u 2 maanden garantie. Deze garantie houdt in dat mochten er zich problemen gaan voordoen met de gerepareerde onderdeel  dat in principe niet gewoonlijk is, u hiermee kunt terugkomen. Wij gaan het probleem onderzoeken en als de gerepareerde onderdeel defect is dan gaan wij die  kosteloos opnieuw repareren, dat geldt niet op de vervangen schermen. Indien er sprake is van val/waterschade zal u middels een offerte op de hoogte worden gesteld van de reparatiekosten. U hoeft met de offerte niet akkoord te gaan. Het toestel zal in de oude staat aan u worden geretourneerd. Val, deuk, waterschade en schermvervanging vallen niet onder onze garantie. Problemen door middel van extreme warmte zullen niet kosteloos worden gerepareerd of vervangen. Middels een onderzoek kunnen we u laten weten wat het probleem precies is. Een onderzoek duurt ongeveer 1-2 werkdagen, eventueel eerder. Toestellen die ter reparatie worden aangeboden en in een slechte staat verkeerd zullen meestal niet onder onze garantie vallen. Dit omdat er meestal vooraf door een andere reparateur al mislukkingen zijn geweest. U kunt uw toestel opgeven voor reparatie onder garantie door onze telefonisch of schriftelijk te raadplegen. Wij maken direct met u een afspraak.
________________________________________
All4gsm kan ten alle tijden de Algemene voorwaarden aanpassen, en is niet aansprakelijk voor typefouten en/of productiefouten
Deze voorwaarden zijn op 8 december 2016 voor het laatst gewijzigd.